Klantenservice

Bij Kitedeal.nl staat klanttevredenheid voorop. Om je alvast verder te helpen vindt je hiernaast de antwoorden op de meest gestelde vragen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

Kitedeal.nl

Tel: 06 58 98 88 81
Mail: info@kitedeal.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Kitedeal.nl
KVK: 58674780
BTW: NL0038765851

Verzending & bezorging
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden geplaatst, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Producten die niet direct leverbaar zijn worden nabesteld vanuit de producent, mocht dit het geval zijn nemen wij telefonisch contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 6.95 voor bestellingen conform standaard pakket.
€ 13,00 voor bestellingen conform ‘groot’ pakket.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL of DHL (Afhankelijk van pakket omvang) Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden na ontvangst van de track&trace code per e-mail. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retour zenden
Ben je niet tevreden over je product? Binnen 14 dagen kun je je product retour sturen. De 14 dagen gaan in vanaf het moment dat de bestelling geplaatst is. De kosten die gemaakt worden bij het retour sturen zijn voor de consument. Het product zal wel in originele staat en in de originele verpakking retour gestuurd moeten worden. Het product mag dus niet gebruikt zijn.
Order plaatsen & status
Een bestelling plaatsen bij Kitedeal is eenvoudig. Mocht je hulp nodig hebben bij het plaatsen van je bestelling, neem gerust contact op. Bij deze een 4 stappenplan:

  • Stap 1: Kies de producten die je wilt kopen door deze in de winkelwagen te plaatsen. Rechtsboven in het scherm op een laptop of tablet en bovenaan op een mobiele telefoon kun je de winkelwagen bekijken. Heb je alle producten?
  • Stap 2: Klik op de winkelwagen en klik op “Doorgaan naar kassa”.
  • Stap 3: Je krijgt nu één scherm te zien met 6 stappen. Bij elke stap staat beschreven wat er ingevuld moet worden.
  • Stap 4: Plaats je bestelling in de laatste stap door af te rekenen via Ideal. Heb je geen Ideal, bekijk onze andere betalingsmogelijkheden
Betalingsmogelijkheden
Bij ons kun je betalen middels IDEAL. Mocht je niet via IDEAL kunnen betalen bieden wij alternatieve mogelijkheden zoals PayPal, overboeking en contant op locatie. Informeer hiervoor naar de mogelijkheden door contact met ons op te nemen.
Garantie
Voor de meeste producten die in onze webshop staan geldt een fabrieksgarantie van 1 jaar. De fabrieksgarantie staat vermeld in de handleiding van het product of er is een apart garantiebepaling bijgevoegd. De fabrieksgarantie gaat in vanaf de datum van de aankoop. De garanties die wij hanteren voldoen aan de wettelijke garantiebepaling.